söndag 17 juli 2011

Scarf och khakibyxor.


12 kommentarer:

  1. VARFÖR måste du krångla till det? Behåll byxorna och byt ut skjortan och skarfen. Håll det väldigt enkelt och ta på dig en ljusblå skjorta och stoppa in den i byxorna, ta sedan på dig en uddkavaj( inte nån som hör ihop till en kostym). Om du gör som jag skrev så har du en enkel outfit som du kan bygga vidare på. Just nu blir det riktigt fult, tyvärr! Vill du ha en klassisk still följ då råden du fått och håll den ENKELT.

    SvaraRadera
  2. Bra :) Glöm inte att kavajen ska vara mörkare än byxorna. Kör på en mörkblå om du har nån!

    SvaraRadera
  3. Alla kavajer jag har finns i foton på bloggen. Ser du någon som skulle passa?

    SvaraRadera
  4. Jag hittar ingen marinblå. Då har du ingen sådan då eller?

    SvaraRadera
  5. tyvärr verkar det ej så. kanske bör införskaffas.. :)

    SvaraRadera
  6. Det tycker jag. En marinblå bläzer är ett måste i en välklädd mans garderob!

    SvaraRadera
  7. Jag tror att du skulle passa bättre utan men det är bara min åsikt. Kolla runt lite själv och leta ett tag så att du inte impulsköper en bläzer som inte blir bra.

    SvaraRadera
  8. Sluta lyssna på alla gnälliga och fega sossar. Det är en asskön outfit! ;)

    SvaraRadera